هواداران تیم برتون و جانی دپ

تیم برتون چشمان درشت را کارگردانی میکند.

تیم برتون کارگردانی فیلم "چشمان درشت" را درباره خانواده کین که با نقاشی‌های چشم‌درشتشان معروف بودند، برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مووی نیوز، این کارگردان مطرح آمریکایی با امضای قراردادی برای کارگردانی فیلم "چشمان درشت" پذیرفت تا برای کمپانی واینشتاین کار کند.

در این فیلم که بر مبنای یک داستان واقعی ساخته می‌شود دو شخصیت اصلی والتر و مارگارت کین حضور دارند که نقش آنها را کریستوفر والتس و ایمی آدامز ایفا می‌کنند.

اسکات الکساندر و لری کارازوسکی فیلمنامه این فیلم را نوشته اند. این دو پیش از این با تیم برتون در سال 1994 برای نوشتن درام "اد وود" همکاری کرده بودند.

این کارگردان از مدتی پیش برای کارگردانی این فیلم مورد توجه کمپانی تهیه کننده اش بود، اما سرانجام امروز(چهارشنبه) اعلام کرد این کار را برعهده گرفته است. هنوز اطلاعاتی درباره تولید و زمان شروع فیلمبرداری اعلام نشده است.

 

در یک سال گذشته خبرهای ضد و نقیض زیادی درباره این فیلم منتشر و حتی نام کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان مختلفی مطرح شد ولی در نهایت امروز تیم برتون برای کارگردانی این اثر قرارداد بست.

 موضوع فیلم: خانواده کین در دهه 50 و 60 قرن بیستم برای نقاشی‌هایی که از بچه های بی سرپناه با چشمان بزرگ می کشیدند، در معرض توجه قرار گرفتند. اما ازدواج آنها سرانجام به طلاق انجامید و دعوی آنها بر سر تملک این نقاشی ها به دادگاه کشیده شد. در دادگاه، مارگارت در برابر قاضی و هیات منصفه با رنگ و روغن یک تابلوی جدید کشید اما شوهرش اعلام کرد به دلیل درد شانه نمی تواند آن روز نقاشی بکشد.

در این دادگاه مارگارت به عنوان برنده و مالک تابلوها شناخته شد و پس از جدایی از همسرش سال ها به کشیدن تابلوهایی که با عنوان "چشمان درشت" شناخته شدند و چشم‌هایی سرشار از غم را تصویر می‌کردند، پرداخت.

بدون شک این فیلم یکی از بهترین های 2014 خواهد بود این رو باور دارم.

"همین..." 


نظرات شما عزیزان:

لادن
ساعت1:13---23 فروردين 1392
سلام،ادی تو کجایی بچه؟!اصن نیستی چرا؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:تیم برتون,2013,کریستوفر والتز,امی آدامز,چشم های بزرگ,Big Eyes,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,جانگوی آزاد شده,کوئنتین تارانتینو,جانی دپ,تیم برتن,خانواده ی آدامز,2014,آلیس در سرزمین عجایب,ادوود, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب